بررسی المنت میله ای و گرمایش الکتریکی

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. المنت حرارتی
  4. chevron_right
  5. بررسی المنت میله ای و گرمایش الکتریکی

المنت میله ای و گرمایش الکتریکی در سالهای اخیر به عنوان اولین انتخاب برای کاربردهای صنعتی و خانگی تبدیل شده است. زیرا کاهش انتشار دی اکسید کربن یک نگرانی عمده است. و باعث جایگزینی محلول های مبتنی بر سوزاندن گاز یا روغن شده است. با توجه به اهمیت مصرف کم انرژی و افزایش ایمنی عملکردی. تلاش های چشمگیری برای بهینه سازی طراحی انجام شده است.

تجزیه و تحلیل المنت میله ای

تجزیه و تحلیل ریزساختاری مشخص کرده است که بیشتر خرابی های گزارش شده در حین بهره برداری و نگهداری بخاری های برقی برای تولید آب گرم ناشی از گرم شدن بیش از حد اجزای فلزی است. اگرچه اجزای موجود معمولاً از فولادهای مقاوم در برابر حرارت یا فوق آلیاژها مانند INCOLOY 800 ساخته می شوند. بنابراین بهینه سازی سازه با استفاده از تجزیه و تحلیل توزیع دما در آب گرم و سطح عنصر گرمایش، با استفاده از عناصر محدود، برای هر دو راه حل کلاسیک، که بیشتر مبتنی بر تجربه تجربی است.و برخی از راه حل های فنی جدید که پیشنهاد شده است. تجربه طراحی موجود را بهبود ببخشید.

روش ساخت المنت میله ای

راه حل های جدید بهینه سازی

راه حل های جدید بهینه سازی شده مبتنی بر اشکال جدید المنت حرارتی و همچنین موقعیت های مختلف ورودی یا خروجی آب است. شبیه سازی توزیع دما نشان می دهد. که اشکال بهینه شده المنت حرارتی احتمالاً هم کارایی گرمایش را بهبود می بخشد. و هم باعث بروز خرابی می شود. و برخی از راه حل های فنی جدید که برای بهبود تجربه طراحی موجود ارائه شده است. راه حل های جدید بهینه سازی شده مبتنی بر اشکال جدید المنت حرارتی و همچنین موقعیت های مختلف ورودی یا خروجی آب است.

شبیه سازی توزیع دما نشان می دهد. که اشکال بهینه شده المنت حرارتی احتمالاً هم کارایی گرمایش را بهبود می بخشد. و هم باعث بروز خرابی می شود. و برخی از راه حل های فنی جدید که برای بهبود تجربه طراحی موجود ارائه شده است. راه حل های جدید بهینه سازی شده مبتنی بر اشکال جدید المنت حرارتی و همچنین موقعیت های مختلف ورودی یا خروجی آب است. شبیه سازی توزیع دما نشان می دهد. که اشکال بهینه شده المنت حرارتی احتمالاً هم کارایی گرمایش را بهبود می بخشد. و هم باعث بروز خرابی می شود.

فهرست