المنت میله ای

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. المنت حرارتی
  4. chevron_right
  5. المنت میله ای

المنت میله ای

المنت میله ای برقی بسیار متنوع و اقتصادی ، تقریباً در هر نوع کاربرد قابل استفاده برای گرمایش اعمال می شوند. این بخاری های میله ای قوی یک منبع حرارتی قابل اطمینان هستند که برای گرم کردن بسیاری از مایعات ، گازها و مواد جامد مورد استفاده قرار می گیرد و می توان آنها را مستقیماً استفاده کرد یا به صورت تشکیلات پیچیده در آورد.

بخاری های میله ای تولید شده دمازا همچنین برای گرم شدن تابشی در فضای باز یا فضای خلأ استفاده می شود. عناصر گرمایشی را می توان به داخل فلز ریخته یا بر روی آنها بست و قطعات گرم شده را تشکیل داد. ما انتخاب گسترده ای از طرح های استاندارد را ارائه می دهیم ، یا المنت میله ای می توانند به صورت سفارشی برای نیازهای شما طراحی شوند. برنامه مهندسی و طراحی صنایع  دمازا در دسترس هستند تا در تعیین پیکربندی بخاری میله ای برقی مناسب کمک کنند.

المنت حرارتی

ویژگی های طراحی:

سیم مقاوم در برابر زخم مارپیچ دقیق نیکل – کروم مشخصات حرارتی یکنواختی را ایجاد می کند

جوشکاری فیوژن پین به سیم مدار دور و دور اتصال محکم را برای عمر طولانی بخاری تضمین می کند

فشرده سازی ، خلوص بالا عایق دی الکتریک MgO باعث افزایش طول عمر سیم مقاومت در دمای بالا می شود

خم های مجدد فشرده با اطمینان از یکپارچگی عایق ، عمر طولانی تری ایجاد می کنند

عناصر شناخته شده UL و CSA عملکرد ایمن و قابل اطمینان را تضمین می کنند

مزایای استفاده از المنت میله ای

علاوه بر کاربرد پذیری آن ، از دیگر مزایای استفاده از المنت میله ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت استفاده در ولتاژ ۶۰۰ ولت یا بالاتر در کاربردهای خاص

می توان از طریق کارخانه از قبل شکل گرفت و یا زمینه را با ابزار مناسب شکل داد

دیوار سنگین برای کاربردهای فشار بالا و خوردگی بالا در دسترس است

قطرهای موجود از ۰٫۲۶ “تا ۰٫۴۹۶” متناسب با کاربردهای فردی

مواد غلاف مس ، فولاد یا آلیاژ بالا برای کاهش خوردگی

قابلیت دمای بالا ۱۵۰۰ درجه فارنهایت

اندازه UL_

المنت میله ای گرمایش مستقیم

دمازا عناصر گرمایی استاندارد میله ای را برای هر کاربردی تولید می کند. المنت میله ای یک منبع حرارتی همه کاره و اقتصادی برای طیف گسترده ای از کاربردهای صنعتی و تجاری هستند. قطرهای استاندارد ۰٫۲۶۰ “، ۰٫۳۱۵” ، ۰٫۳۷۵ “، ۰٫۴۳۰” ، ۰٫۴۷۵ “و ۰٫۴۹۶” است. سایزهای ویژه دیگر موجود است. بسته به قطر ، طول ها تا ۳۳۵ “قابل تهیه هستند. مواد استاندارد غلاف از مس و فولاد گرفته تا فولاد ضد زنگ و آلیاژهای Incoloy® متغیر است. مواد غلاف خاص ممکن است بر اساس قطر و اندازه المنت مورد نیاز در دسترس باشد. خاتمه های استاندارد شامل گل میخ رزوه دار ، سوراخ رزوه دار ، پیچ لولا ، پیک سریع قطع شده ، هرمتیک سرامیک به فلز ، سرب لاستیکی قالب گیری شده ، مونتاژ ترمینال سیم سربی معمولی و موارد دیگر.

 

المنت گرمایشی تشکیل شده است

عناصر گرمایشی سفارشی را می توان به هر طولی تهیه کرد ، تقریباً به هر پیکربندی تشکیل شده و متناسب با کاربرد شما در انواع مختلف مواد قرار گرفته است. به همین ترتیب ، امکانات اتصال / خاتمه فقط با تخیل شما و در دسترس بودن اجزا محدود می شود. خاتمه های استاندارد شامل یک گل میخ رزوه دار ، سوراخ رزوه دار ، لول پیچ ، پیک قطع سریع ، هرمتیک سرامیک به فلز ، سرب لاستیکی قالب ، مونتاژ ترمینال سیم سربی معمولی و موارد دیگر است. دمازا به طور مکرر بخاری های میله ای سفارشی را در رابطه با کارمندان طراحی OEM تولید می کند ، هم برای نمونه اولیه و هم برای تولید.

 

المنت میله ای

بخاری های غوطه وری میله ای معمولاً در برنامه های گرمایش تابشی و غوطه وری مانند دستگاه جوجه کشی نوزادان ، جایی که یک المنت میله ای شکل گرفته ، جریان هوا را گرم می کند و یک مجموعه بخاری میله ای غوطه وری ، برای تأمین رطوبت ، آب را بخار می کند ، استفاده می شود. این مجموعه های بخاری همچنین راه حل ترجیحی برای دستگاه های ضدعفونی کننده آزمایشگاهی و اتاق های محیطی هستند.

ویژگی های طراحی:

شکل گیری دقیق

دمای عملیاتی تا ۱۵۰۰ درجه فارنهایت (۸۰۰ درجه سانتیگراد)

قطرها از ۰٫۲۶۰ تا ۰٫۴۷۵ اینچ

مهر و موم رطوبت در دمای بالا

آزمایش نشت هلیم ، تست الکتریکی و اشعه ایکس

ملاحظات هنگام انتخاب یک المنت میله ای

هنگام انتخاب کدام المنت میله ای برای کاربرد شما مناسب است ، فاکتورهای مختلفی وجود دارد که باید قبل از تصمیم گیری در نظر بگیرید. عوامل عبارتند از:

نوع خاتمه برق

کنترل دما

میزان ولتاژ و توان

الزامات نصب و نصب (براکت ، اتصالات و غیره)

شرایط تشکیل و خمش

دمای کار

محیط خورنده و اثرات آن بر روی بخاری

فهرست